Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Desse - 7 juli 2014 20:41

Då börjar måndagen lida mot sitt slut...
dagen har varit rättså slö, mycket värme & skönt väder men inte gjort så mycket på grund av det.
Dagen startades i tvättstugan & ca 6 maskiner tvätt senare frukost :P.

När lillan ätit lunch & vilat lite tog vi busden in till stan, tanken från början var att åka & kolla på djuren i Valla men de blev lite ändrade planer. Istället fyndade vi massor på stan :)

Juli redan, ganska exakt en månad kvar tills min tjej börjar på förskolan. Att 1-1 1/2 år ka gå sååå fort.
Ibland känns det som att föräldraledigheten bara spenderats hemma, på ikea & klädbutiker...med andra ord dessa scenarion:

1. Ikea, allt måste handlas in inför lillen...
2. Klädbutik, kläder måste alla ha...i flera uppsättningar.
3. Paus hemma
4. Klädbutik, kläderna är ju nästan för små redan när man kommit hem...
5. Ikea, glömde köttbullarna...& hälften som inte stod på listan...
6. Sova hemma
7. Utförsäljning i klädbutiker...passa på att bunkra upp inför nästa storlek.

Hahhaha med det sagt är jag glad & förväntansfull över vad framtiden har att ge. Både för min egen del, för min älskade unge & självklart allt vi delar :)

Nu ska jag unna mig ett kallt glas vatten, lite färsk frukt & en skål chips (ja, chips på en måndag...)

Ha en bra kväll & en ännu bättre morgondag!

Bilderna beskriver lite av dagen...

1: lillskiten lämnar spår oavsett vart hon är, både i hjärta & rum :)
2: Underbara unge som växer så snabbt...kommer än idag ihåg när jag höll hennes hand första gången <3 blir litr sentimental nu när jag snart inte ser henne hela dagarna... :)
3: några av fynden idag :)

Ovido - Quiz & Flashcards