Direktlänk till inlägg 24 oktober 2014

Fartfylld helg påbörjad!

Av Desse - 24 oktober 2014 21:48

Då var det dags igen, ännu en helg att vila på...eller? Ne fy tusan, vila får vi göra en annan dag!
I helgen ska de fixas & donas för att inte tala om firas :)

Dagen har glatt börjat med ett lyckat bullbak, så nu har frysen min fått lite gott att förvara :)
Efter det blev det skoj o lek med min skitunge som kom springandes till mig på dagis! Underbar känsla kan jag säga för er som inte vet hur det är...


Imorn väntar dop...första gången min lilla busunge förväntas va still & lugn på samma gång i ca 1 timmas tid (vi får väl se hur det går med de).
Ska bli skoj o se en fin liten tjej döpas iaf :)

Firandet håller i sig helgen ut & avslutas fint med en nybliven pensionär (först på söndag då såklart). Hurra Hurra!

Annars har jag under veckans gång fallit för det matrialistiska i samhället... beställt ny vagn till dottern eftersom den tidigare gick sönder på flyget på väg hem från Underbara Grekland...
Jag tycker att jag är ganska slösaktig, de måste jag ändå säga! Men med förnuftet kvar & bekvämligheterna uppradade är det svårt att undvika idag kan jag säga.
Jag försöker leva i nuet med min älskade dotter för att vi ska ha massor med minnen...njut varje minut om vi säger så!
Dock verkar många ha svårt för detta (även jag). Att leva med bara varandra, utan materialla saker & teknik...att något som fortfarande är relativt nytt kan ha så stor betydelse, det finner jag lite fascinerande faktiskt.

Med de orden säger jag tack för mig.
Glöm inte att bara vara med varandra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Desse - 30 december 2014 19:30

Hej!  Var länge sen jag skrev något alls nu, men har minst sagt haft MASSOR att göra. Glöm allt de gamla o starta om, det är exakt det jag är påväg att göra. Plugga så jag får min examen, lägenhet med min dotter & i övrigt lycka & nya möjlighet...

Av Desse - 15 november 2014 21:16

Halloj! Eftersom de va så längesen jag skrev så ska ja försöka ta de mesta lite kortare... Men precis som denna rubrik lyder har de varit en FAB vecka som mitt gamla jag hade sagt! Ullared, kortfattat galet så här i November månad men gud så myc...

Av Desse - 6 november 2014 17:43

Hallå i stugan! De har blivit lite bloggande senaste tiden, vi är sjuka igen.... denna gången ögoninflammation för dottern & röstlös för min egen del. Trots de går dagarna framåt, och fort vill jag säga. Trots sjukdom måste vi båda äta & ta ...

Av Desse - 26 oktober 2014 21:28


Då var det söndagskväll igen, och kortfattat har helgen bestått av långa underbara dagar! Igår var vi på dop, en famtastisk liten Olivia döptes, med god mat, fika & barn som gärna inte sitter still vart det full fart. Inne i kyrkan när Olivia f...

Av Desse - 21 oktober 2014 22:36

Hallå i stugan! Har inte blivit så mycket bloggtid senaste tiden...det är ju så mycket som händer runt ikring oss :) vet inte riktigt vart jag ska börja.... Får bli en bild som säger allt enligt mig! --> Mmmmmmmhm.. :D Varm choklad med gr...

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards