Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Desse - 6 juli 2014 19:53

Hej igen!
Måste starta tråden med att säga -vilken underbar värme!

Jag har varit ute hela dagen som tidigare skrivet.. solat, spelat beachvolleyboll, ätit gott (jordgubbar, egengjord sallad mm)
Haft en fantastisk dag helt enkelt.

Nu är dessutom dottern hemma så nu blir det soffmys & lite extra vatten för min del :)

Njut av söndagskvällen folket, imorn börjar en ny vecka :)

Av Desse - 6 juli 2014 08:59

Hej alla glada :)

Igår va en fantastisk dag här hemma. Så mycket sol & fågelkvitter :).
Jag tog vara på lite tid med min mamma, solandes ute på gräsmattan...så idag ska jag förbättra på brännan lite till :P

Har svårt att tänka på mig själv när jag är barnledig...blir lätt så att jag gör saker till dottern eller bara sitter. Helst borde jag ju hitta på saker som jag inte kan annars. Vilket jag gör denna helgen. SOLAR HELA DAGARNA LÅNGA :) skön känsla att unna sig lite lugn & ro även fast jag hittar på något. :)

Förhoppning gjuter vi lite i betong senare ikväll :).
Skriver mer ikväll!
& sist men inte minst lite bilder från gårdagen. Ha en underbar kväll somrig helg alla!

Ovido - Quiz & Flashcards