Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Desse - 21 oktober 2014 22:36

Hallå i stugan!

Har inte blivit så mycket bloggtid senaste tiden...det är ju så mycket som händer runt ikring oss :)
vet inte riktigt vart jag ska börja....

Får bli en bild som säger allt enligt mig! --> Mmmmmmmhm.. :D
Varm choklad med grädde & kanel. Svårslagen tradition som dammas av här hemma när hösten & vintern är här.
(trots värmen fortf. känns det helt okej)

Annars har jag på min barnlediga tid försökt att ha så mycket tid med vännerna som möjligt! Bland annat denna kvällen -dinner for two, veggiestyle :D
En helmysig kväll med min kära vän & numera dotterns gudmor :).
Även haft lite djupa samtalsämnen med några andra vänner & kanske insett jag jag lider av -PHILOPHOBIA- för er som (precis som mig) inte är genier, fobi/rädsla för att falla för någon....

Kärlek kan vara så otroligt kämpigt, något som är så underbart men ändå förödande.
Att vara singel tycker jag är skiiit egentligen, men jag vet ändå att det inte är värt de om jag ger mig in i något halvhjärtat...
Gud va ja skriver på....
Jag kommer alltid ha en kärlek för livet att både ge & få kärlek ifrån & det är min underbara dotter! ALLTID SKÖNT ATT VETA! :D <3

O sist men inte minst har vi möblerat om! Dottern har nu eget rum, bilder kommer lite senare när det är helt färdigt. :)
Just nu är prio 1 och se till att hon känner sig trygg där inne :)

Nu ska jag inte skriva mer...de vore ju nästan ett mirakel om någon av er faktiskt läst ända hit ner :P

Glöm inte! Love is like a pair of shoes, two will make u happy! :)

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards