Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Desse - 10 oktober 2014 21:48

Helg igen, helt underbart efter alla förkylningar & saker som hänt...
Igår vart ja helt plötsligt vimmelfotograf, en gammal kollega som behövde lite hjälp i sitt nya jobb. Jag är absolut ingen proffsfotograf men detta va riktugt skoj!
Massor folk från olika ställen med olika erfarenheter, dessutom fanns de choklad!
Svårslaget vill jag lova, har ni inte provat chokladpraliner från Jolla, GÖR DET!!

Dagen idag då, ja vart ska jag börja.
Det är vad man gör det till, & idag gjorde vi det till en fantastisk dag!
Klockan ringer, det är allt kämpigare att ta sig upp...jag verkar inte va ensam om att tycka det. Dottern fick idag sova 20-30 min extra medans jag ordnade frukosten.

Ut på tur till förskolan, kolla på alla fina färger & räkna fåglar i sikte.
Klockan tickar, tick-tack tick-tack

Hämta dottern äntligen, springandes kommer hon! :)
Hem för att fortsätta äventyren, höst & pyssel passar bra ihop.
Här Här sitter en stolt mamma som pysslat tillsammans med sin dotter för första gången. :)

Att få dela en stund tillsammans med den viktigaste som finns i ditt liv, det går inte att ersätta.
Att få dela med sig av det du lärt dig från din egen mamma, mormor & alla andra i familjen, de är oslagbart!
Idag var det min tur att få dela allt detta med min fina dotter. En tavla som för er kanske inte är så märkvärdig men för mig ovärderlig!
Allt har hon inte gjort själv Nej, men vi har gjort det tillsammans. Dessa stunder är oslagbara!

Nu ska jag sätta mig med ett leende & en bra känsla i magen o tänka på morgondagen.

Glöm inte att säga de få men betydelsefulla orden Jag älskar dig! lite oftare :)

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards