Alla inlägg den 28 september 2014

Av Desse - 28 september 2014 21:32

Nu sitter jag återigen i soffan en söndagskväll, denna veckan en lite kallare sådan...men vad gör det när jag har filtar och en massa gott te :).

I helgen fick vi lite spontanbesök från min underbara gudmor med familj :), eftersom de så sällan kommer fick det bli ett besök på Kolmården.
Så fantastiskt att se min lilla dotter klappa händerna i takt med musiken på delfinshowen, ropa efter tigrarna & försöka låta som minigrisarna :)

Bortsett från den händelserika helgen hade jag en GRYM FREDAG!
Hade möte med en gammal chef om ett kanske blivande jobb... AWSOME HELT ENKELT!!!
Måste bara tipsa er om att läsa om allt hon gör tillsammans med många andra fantastiska människor
--> www.mariamoraes.se
--> mustardtiger

Nu ska jag fortsätta min höstsöndag med lite godis & te!
Ha en underbar nu vecka & glöm inte att ta vara på möjligheterna ni får. :) I vems fotspår vill du vandra i...?

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards