Alla inlägg den 17 september 2014

Av Desse - 17 september 2014 01:46

Tisdagen är nu officiellt över...
Dotterns första dag på förskolan efter semestern, redan då startade kaoset :/
Dottern grät hysteriskt när jag gick & mammahjärtat brister snabbare än någonsin...
När jag sen kom & hämtade henne var det lugnt tack & lov :)
Då känns det ändå som att förskolan gör någon nytta bortsett från att det är en social miljö för alla barn.
Att tiden går så fort är fortfarande skrämmande, att inte tänka på det är något jag varje dag kommer få jobba på & tillslut acceptera!

Borsett från drt har jag haft en relativt tuff dag med mycket motgångar, stundvis kan jag känna att jag ångrar vissa av mina tidigare beslut samtidigt som jag inte tror på att ångra det som hör till gårdagen...

Med risk för ett redan långt inlägg som blir längre...
Resten av kvällen har spenderats i full diskussion med mitt eget huvud!
Har eventuellt en möjlighet framför mig snart som kan förändra hela mitt & dotterns liv till det bättre...bara väntar på att få det bekräftat.
Med hoppet i tankarna säger jag tack för idag & godnatt!

Du är oftast din värsta fiende så ge dig själven paus ibland!

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards