Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Desse - 10 augusti 2014 15:25

Ja då var det en sån där vanlig söndag igen.
För oss här hemma innebär det tvätt & städning...inte det roligaste men ett nödvändigt måste!
Dessutom blir det aningen bättre när dottern försöker dra dammsugaren själv för att hjälpa till lite :).

Det är intressant hur ens inställning till saker och ting kan förändras genom åren...ta städning som exempel:
När man är liten gör man nästan vad som helst för att hjälpa till, till att bli tonåring & vägra allt som har med det att göra...
Nu står man här som vuxen & gör det med glädje tillsammans med en liten nöjd en...
(man gör väl allt för att de små ska le) :).

Gårdagens middag :)
Eftersom jag varit ledig i helgen har jag tagit vara på helgen & unnat mig nyttigheter :).
Dessutom tränat lite yogapass, för min egen skull!

Nu väntar en ny laddning av tvättmaskinerna innan min lillskit kommer hem igen.
Undra om hon vet att hon kommer få massor nya vänner imorn & tidem framöver :)


Njut av söndagen vad ni än gör!
Glöm inte att le, alltid smittar du av dig på någon där ute!

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards