Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Desse - 6 augusti 2014 21:41

Halloj där ute, var ni nu än befinner er :)

Onsdagen lider mot sitt slut...& tro mig, det hat varit en händelserik dag med mycket nytta & nöje!

Dagen började med att dottern snodde min frukost, trots att hon redan ätit sin :)...de va bara le o göra ny.
Efter de badade vi...eller ja^^ hon sittandes i badet, jag blötare än henne trots att jag själv inte var i badkaret :P.
Ungefär samma känsla som för dom som sitter längst fram i flumride utan regnskydd...

Efter lunch, kladdande & en massa lek tog vi en tur till stadens kärna & mötte upp min mamma...numera mormor & åkte hem.

Lillan har sovit ett bra tag nu & jag har tillsammans med mamma njutit av bra TV, ost & kex & gott te :).

Nu ska jag göra iordning det sista inför morgondagen, sen sova.

Hoppas ni haft en bra dag & att ni finner glädje i allt ni gör :).
Kom ihåg att tiden ni har inte är så lång, gör avtryck i i tiden...men inget rumpavtryck^^

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards