Alla inlägg den 29 juli 2014

Av Desse - 29 juli 2014 22:29

Kan inte hålla mig & skriva intro ikväll, för vi har haft de så UNDERBART idag :D
Min älsklig blev så fin på alla bilder som togs!

Vi fotades i trädgårdsföreningen här i Linköping & de kunde inte blivit bättre :).
Träffade Iza Palm (fotografen) på förmiddagen för att slippa den värsta värmen, hon tog hela 250 bilder!
Så nöjd så nöjd, jag skulle gärna tapetsera med alla bilder men det finns väl en gräns för vad som ses som överdrivet antar ja :P

Jag kommer inte lägga upp några bilder från fotograferingen för att jag är väldigt mån om min dotters integritet.
Det som hamnar på internet kan så lätt hamna på fel ställen. I & med att de flesta bilderna är på ansiktet är jag lite försiktig.
Men jag bjuder på en snabbt tagen bild på mig själv innan vi fotades :)
Lite rockabillykänsla enligt mig, men ändå klassikt nog att nästan alla gillar de :)

Bortsett från det har vi inte gjort så mycket mer än o tagit vara på dagen. Badat & lekt till kvällen.
Snart sover vi båda för att vakna upp till en ny fantasik dag :).

Hoppas att ni underbara läsare haft en ännu bättre dag & att morgondagen är densamma :)
Ta hand om er & sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards