Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Desse - 28 juli 2014 21:18

Då var början på veckan snart slut.
En heldag med äventyr kan jag lova :).
Vi har varit på stan & handlat lite inför den numera spännande morgondagen.
Imorn ska nämligen jag & min älskade fotas ute i fina Linköping.

Att ha bra bilder på familjen är väldigt viktigt för mig, jag vill ju kunna hänga upp massor med fina bilder (inte för att någon kan bli ful) så att alla kan se :).
Även så att jag själv blir påmind om vilka roliga & fina stunder vi haft & kommer att få!

För att vara måndag måste ja säga att dagen började grymt bra!
Smoothie till oss båda :)

För 2 personer hade jag:
1 mango
1 apelsin
6 bitar vattenmelon (jag hade mixad vattenmelon som hällts i form & blivit isbitar =extra kallt)
1 bit ingefära om man vill :)
mixa & njut! Går även bra att görs isglass av :)

Kvällen avslutas med ett otroligt gott vitlöksbröd :)

Ensam är visserligen stark men inte alla gånger så glad, så ta hand om era nära & kära! Ha de bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards