Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Desse - 25 juli 2014 21:27

Godkväll alla varma & svala!
Nu har jag äntligen fått hem min älskade dotter, helt otroligt vad saknaden är tydlig när man är ifrån någon så länge.
Att en så liten människa kan ha så stor betydelse i en annans liv är förundransvärt & kärleksfullt enligt mig :).

Idag har jag spenderat lite tid med vänner, härligt men lite väl varmt.
Fikat, kollat lite på stan & fyndat på lindex (för alla föräldrar kan jag meddela att halva reapriset är igång) ;)

Även njutit av lite sorbet såhär på kvällen.
Lillan sover & jag ska ni försöka ligga en stund i soffan om de inte blir alldeles för varmt :P

De sista lillan gjorde ikväll va att äta nästan hela frukttallriken som en av bilderna visar & kollade på BRUM :D
Glad mamma satt brevid henne & kollade på denna klassiker :).

Hoppas ni får en varm härlig helg men var försiktiga ute i solen :).

Av Desse - 25 juli 2014 09:35

Godmorgon, o ja det är verkligen en god morgon! Solen skiner, fåglarna kvittrar väl någonstans i landet o god frukost avnjuts just nu... trots att jag borstat tänderna 2 gånger tror ja de fortfarande smakar lite vitlök från den gudomliga grekröran(tzatziki) igår :P men lika bra mår jag ändå!

Som jag skrev igår kommer min lilla tjej hem idag :) så snart räknar jag väl ner timmar & minuter :P

Idag ska jag försöka hinna mes det sista inför skola & förskola för våran del :)
& om jag hinner njuta lite av solen på balkongen :).
Uteplats i all ära men jag tycker jag har kommit ganska långt med mitt balkongprojekt, det kan ju få vara mysigt oavsett hur stort/litet det är...

Helgen är än så länge tom på planering. Vilket är skönt för då har vi många underbara stunder för oss själva :). Men som alla andra dagar får vi se vad för äventyr vi ger oss på :).

Ha en underbar helg alla glada, & glöm inte att njuta lite av solen!

Ovido - Quiz & Flashcards