Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Desse - 24 juli 2014 23:46

Tisdag, onsdag, & torsdag har varit väldigt bra dagar...med lite extra betoning på bra :)
Dessa soliga timmar har spenderats med en kär vän på hennes landställe.
Sammanfattat; God mat, sol, bad & en massa prat & skratt.
Efter att vi åkt tillbaka till stan idag igen beslutade vi oss för att avsluta lite fint med att äta ute. Nyss hemkommen & otroligt nöjd med livet. (Även proppmätt) :).

Mycket matbilder blir de...men själv ian jag tycka att det är då man njuter mest av livet :). Oftast i form av god mat, gott sällskap. Det behövs ju inte så mycket mer...

& på tal om gott sällskap, min lilla tjej kommer hem imorn. Det ska bli underbart att ha henne hemma igen :).
Har så mycket jag vill hinna med innan hon börjar förskolan men sen kommer jag på mig själv...jag gör det för krångligt!
För det finns ju absolut inget bättre än att sitta med min underbara busunge i knät & bara mysa & njuta av stunden som är JUST NU :).

Nu säger jag godnatt efter ett låångt inlägg & en lika lång dag :) hoppas morgondagen känns lika lång & härlig som denna.
Sov gott alla nattugglor, eller godmorgon alla som är uppe med tuppen & läser :P

Ovido - Quiz & Flashcards