Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Desse - 18 juli 2014 11:21

Hej alla glada!
De blev lite senare än vad jag trodde igår men det var lika skoj för det.

Jag var ju i Norrköping med en kär vän igår, vi strosade runt på stan en stund. Riktigt skoj! Dessutom är det inte ofta vi kan gå så själva numera så de va en omställning vara de :).
Vi passade även på att njuta av god mat ute :) & med denna bilden sammanfattar jag dagen i Norrköping.

Idag ska jag fixa lite i lägenheten innan min lilla älskling kommer hem, som jag saknat henne (!!!) :D
Ska bli så skönt o krama henne igen...
Det kanske låter lite konstigt för er som inte har barn, men de är verkligen hemskt att vara ifrån sin lilla såååå länge (mån-fre).
Jag är ju van vid att ständigt ha henne hos mig så nu blir allt som vanligt igen :).

Samtidigt som vi faktiskt inte har mer än 3 veckor kvar hemma...sen börjar min plutt på förskola, & tro mig jag har bunkrat upp med det mesta nu :).

Skriver lite mer senare idag...nu ska jag unna mig själv lite lyxlunch. :)

Ovido - Quiz & Flashcards