Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Desse - 14 juli 2014 13:18

Har inte blivit så mycket bloggtid i helgen...vi har nämligen varit hos min morfar på hans landställe.
Jättehärligt att se att lillan trivdes så bra där ute. Hon sprang upp & ner för trappen, runt runt runt på gräset & barfota fram & tillbaka på grusgången :).

Det har hänt så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska välja att skriva om.
Igår var vi iaf på motormuseumet, lillan skrek "biiiiil" så alla i byggnaden hörde :P
& hon slutade inte förrän vi satt i bilen igen :P denna lycka över att få se bilar...

Från och med idag är jag barnledig i 4 dagar, vad jag ska göra vet jag inte riktigt än...
Hittils har jag diskat, dammsugit, lagat storkok, badat, handlat....

Jaja, det får räcka för nu, ha en underbar måndag :).

Ovido - Quiz & Flashcards