Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Desse - 11 juli 2014 20:40

Hej alla underbara!
Idag är det fredag! *whoho!dotter för ern & jag har varit ute på vift nästam hela dagen :) underbart när hon tycker om alla våra äventyr...& stackars förskolepersonalen som antar utmaningen & lugna ner henne :P.
Skämt o sido... de börjar dra ihop sig & skitungen börjar förskola/dagis om mindre än en månad så idag har vi bunkrat upp med lite kläder & märkpennor :).

Dessutom har vi träffat en granne som fick sin dotter för ca 1 månad sen, otroligt söt.
De är ju nästan lite svårt o tro att min stora tjej också varit så liten. Men som tidigare sagt går tiden alldeles för fort!

Kvällen blev inte så långvarig för lillan som somnade gott 19:45, så jag har unnat mig en ansiktsmask & film :).

Nu ska jag planera lite inför framtiden, tackade nämligen precis JA till min plats på LiU. :D
Nu börjar det riktiga livet igen, mammaledigheten är snart ett minne blott & allt kommer gå toppen!

Ha en fantastisk kväll, nu ska jag njuta av mitt lilla glädjande besked :) innan de är dags för tenta :P

Ovido - Quiz & Flashcards