Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Desse - 1 juli 2014 20:13

Då har sulkyn äntligen kommit, har redan varit ute på premiärturen :)
Omdöme: AWSOME
Den var mindre & smidigare än vad jag trodde :P den blir dessutom väldigt liten ihopfälld :).

Vi har inte gjort så jättemycket annat än o monterat ihop vagnen & tagit det lugnt idag.En kompis kom förbi på en fika. Blev hemmagjord kladdkakstårta med grädde & jordgubbar :).

Nu sover lillan som varit trött sen ett bra tag tillbaka...så för min del blir det soffan med allsång på skansen (pensionärsvarning jag vet men mysigt ändå) & lite kladdkakstårta igen :P

Hoppas ni får en fantastisk lill-lördag imorn :)

Av Desse - 1 juli 2014 08:56

Då var den äntligen tisdag!
Det första jag gjorde imorse (vaknade innan dottern) var att kolla vart hennes nya sulky var i landet. 08.07 var den i JÖNKÖPING...vilket betyder att den snart är här. Barnvagnsnörd som jag är kan jag knappt vänta tills jag får se den :P.

Lillan gick upp & ut till köket imorse, jag som trodde hon ville ha välling...
men inte de inte. Hon ställde sig vid dammsugaren & skulle städa :P
Underbara unge! :D

Annars ska vi inte göra så mycket. En kompis kommer över på en fika, ska bli trevligt att träffa honom...så sällan vi lyckas ses när de padsar båda :P.

Lägger upp bild på nya sulkyn & skriver mer om dagen ikväll.
Ha de bäst alla underbara!

Skapa flashcards