Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Desse - 25 juni 2014 21:40

Då har ännu en dag gått & det är snart dags för nya äventyr. Vi ska ju som tidigare skrivet till Kålmården imorn :).

Idag har lillan fått bada två gånger, gjorde missen att bada henne på förmiddagen...
Sen vart de ju så himla bra väder så vi fick till lekplatsen här hemma & ja...hon älskar sand så de va ju bara bada när vi kom in igen :P. Men hon ska få va barn :) Är hon inte skitig efter en hel dag lek så är det ju nästan något som är fel...?

Annars har det varit en lugn dag :) Eftersom min skitunge kört slut på sig idag somnade hon tidigt så ni sitter jag o soffan framför en film med en kopp te & lite jordgubbar.

NJUT av kvällen alla, de ska jag :)

Av Desse - 25 juni 2014 08:11

Då har halva veckan gått...de går så himla fort!
Igår blev inte riktigt som vi hade tänkt, vi tog en sväng förbi min mormor. Lillan äkskade det! Vi fikade & kollade igenom massor av foton på skitungen när hon va riktigt liten :).
Dessutom beställde vi en sulky som min mormor så snällt köpt åt min nu stora tjej :).
Vi behöver ju inte en lika rejäl vagn nu när hon går...vilket känns väldigt skönt :).

Idag sa vi försöka ta de lugnt, jag ska baka lite till imorn.
Vi ska till Kålmården imorn, hoppas att lillan håller sig frisk & att det är bra väder :)

Hoppas ni får en underbar dag, det är ju trots allt lill-lördag :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards