Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Desse - 22 juni 2014 15:07

Min tanke kring en lugn dag höll nästan...
Jag bestämde mig för att dra iväg på en liten springtur, den blev dock inte så lång eftersom det började spöregna :(

Efter det gjorde jag iordning lite frukt & knäcke = ny energi.

NU ska ja dock bara ta de lugnt innan lillan kommer hem. Inte så lång tid kvar nu :)

Imorn ska vi en sväng till stan, hoppas på bättre väder än vad det är idag! Sen får vi se vad veckan har att bjuda på :)

Ha en så bra söndag ni bara kan!

Av Desse - 22 juni 2014 10:07

Igår hade jag en jättetrevlig dag trots att jag är barnledig. Känns ju lite tomt när jag inte har min älskade unge här hemma, men de är väl något jag får stå ut med när det knappt handlar om 4 dagar/månad...

Hur eller hur så hade jag jättetrevligt igår :).
Grillade med vänner & var uppe väldigt sent så runt 22-tiden tog vi en promenad till Rosenkällasjön här i stan -hittat ett nytt favvoställe-.

Idag händer inte så mycket mer än att gå på en promenad & fixa lite hemma innan lillan kommer hem igen :)

Lite bilder från igår :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards