Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Desse - 19 juni 2014 20:16

Måste bara få börja med att konstatera att vädret har varit mindre roligt idag, hoppas verkligen på sol & värme imorn :).

I övrigt är det väl vad man gör det till :) vi har haft det jättemysigt här hemma trots regn.
Det ända äventyret vi varit på utanför lägenheten är affären för att handla...insåg när jag handlat allt att oddsen talade emot mig. 5 kassar & lillan som inte ville samarbeta.
Men hem kom vi för de :)

Dagarna går så fort numera, förstår inte vart all tid tar vägen...har fått massor gjort idag men kvällen kom himla fort!
Lillan har listat ut hur man klättrar & därmed ramlat, min (ibland hönsmamma) puls flög upp o landade väl på månen eller något...men de gick bra med henne :)

Känner att de blir långa inlägg varje gång...
Har så mycket jag vill dela med mig av men allt är ju inte nödvändigt intressant :P

Nu sover dottern iallafall så jag har slängt mig i soffan med en kopp te :) -kan varmt rekommendera Garants vaniljte-

Ha en underbar midsommar alla! Det ska vi ha oavsett väder :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards