Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Desse - 18 juni 2014 20:31

En solig dag har de vart idag :)
Vi har varit i en ny lekpark idag, de var jätteskoj att se lillan (som för övrigt inte är så liten :P ) leka bland alla större barn.
Hon utvecklas så himla mycket nu!!!

Speciellt till dagen idag gjorde jag chocolate chip cookies :). Hade kunnat va liite krispigare men gjorde sega varianten så att de små skulle kunna äta utan att de hamna smulor överallt :P.

Efter denna dag ute gick vi hem & lekte, åt & myste i soffan en stund. Skönt att lillan fortfarande vill sitta i knät <3 nämligen inte så ofta man får den möjligheten när de väl blir mer självständiga.
Nu sover hon & jag unnar mig lite vegetariska vårrullar, med en tanke om att även unna mig ett bad :)
Blir dock en tidig kväll för att orka med morgondagens äventyr igen.

Hoppas ni haft en lika bra, om inte bättre dag som vi. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards