Direktlänk till inlägg 14 juni 2014

Helg med dottern

Av Desse - 14 juni 2014 08:09

Lördag & en ny dag med massor av nya äventyr. Vet inte riktigt vart de bär av än men ute ska vi va. De är jättefint väder här i lilla Linköping så de ska vi njuta av :)
Värderar helgerna med dottern otroligt mycket eftersom jag inte kan vara mammaledig länge till...då blir det bara helgerna vi är helt lediga. Helt klart tid att längta efter :)

Ibland finns det stunder jag undrar vad jag gjort med dottern under tiden jag varit ledig för tiden går ju så himla fort...
Men så kollar jag på foton & videos( - som jag förövrigt är väldigt noga med att det ska finnas ) & ser allt vi gjort :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Desse - 30 december 2014 19:30

Hej!  Var länge sen jag skrev något alls nu, men har minst sagt haft MASSOR att göra. Glöm allt de gamla o starta om, det är exakt det jag är påväg att göra. Plugga så jag får min examen, lägenhet med min dotter & i övrigt lycka & nya möjlighet...

Av Desse - 15 november 2014 21:16

Halloj! Eftersom de va så längesen jag skrev så ska ja försöka ta de mesta lite kortare... Men precis som denna rubrik lyder har de varit en FAB vecka som mitt gamla jag hade sagt! Ullared, kortfattat galet så här i November månad men gud så myc...

Av Desse - 6 november 2014 17:43

Hallå i stugan! De har blivit lite bloggande senaste tiden, vi är sjuka igen.... denna gången ögoninflammation för dottern & röstlös för min egen del. Trots de går dagarna framåt, och fort vill jag säga. Trots sjukdom måste vi båda äta & ta ...

Av Desse - 26 oktober 2014 21:28


Då var det söndagskväll igen, och kortfattat har helgen bestått av långa underbara dagar! Igår var vi på dop, en famtastisk liten Olivia döptes, med god mat, fika & barn som gärna inte sitter still vart det full fart. Inne i kyrkan när Olivia f...

Av Desse - 24 oktober 2014 21:48


Då var det dags igen, ännu en helg att vila på...eller? Ne fy tusan, vila får vi göra en annan dag! I helgen ska de fixas & donas för att inte tala om firas :) Dagen har glatt börjat med ett lyckat bullbak, så nu har frysen min fått lite gott at...

Presentation

Mamma - Bakgalen - Kakfantast - Kreativ - Energisk - Envis - Mångsysslare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards